Tuesday, June 30, 2009

LAWATAN KE STESEN JANAKUASA SULTAN AZLAN SHAH MANJUNG

TAJUK : LAWATAN JANAKUASA SULTAN AZLAN SHAH, MANJUNG.
TARIKH : 30 JUN 2009
BIL. PESERTA : 13 LELAKI & 9 PEREMPUAN
JABATAN : JKE & JKM

MALANG TIDAK BERBAU





LAWATAN DIMULAI DENGAN SARAPAN PAGI





SESI TAKLIMAT






SEKITAR LAWATAN & PEMANDANGAN PADA KETINGGIAN 81m DARI ARAS LAUT



























BANGUNAN & PEMANDANGAN






MAKAN PETANG 3.25PM




MAJLIS PENUTUP





PULANG & SHOPPING DI ROTI SEGAR





6 comments:

  1. salam...

    boleh tak saya dapatkan no tel janakuasa ini dan bagaimana prosedur intuk membuat lawatan ke janakuasa ni....

    emailkan ke : miemiezs83@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan selamat petang...
    Saya PPgB Mohd Hafizi Ismail dari Jab. Bomba Dan Penyelamat Negeri Perak...Boleh tak saya dapatkan nombor telefon stesen janakuasa ini dan bagaimana prosedur untuk pihak jabatan saya membuat lawatan ke stesen janakuasa ini dan degan siapakah yang saya boleh berhubung untuk keterangan lanjut??emailkan ke:adeque86@yahoo.com atau hubungi saya di:05-5474444 sambungan 133 @ 013-3333984...terima kasih..

    ReplyDelete
  3. salam...

    boleh tak saya dapatkan no tel janakuasa ini dan bagaimana prosedur intuk membuat lawatan ke janakuasa ni....

    emailkan ke : epullphotography@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. .
    Saya Muhd Hazim pelajar Kejuruteraan UiTM.Saya ingin meminta bantuan dari pihak tuan untuk mendapatkan nombor telefon stesen janakuasa ini dan bagaimana prosedur untuk pihak jabatan saya membuat lawatan ke stesen janakuasa ini dan degan siapakah yang saya boleh berhubung untuk keterangan lanjut??emailkan ke:hazimzhafri91@gmail.com atau hubungi saya di: 013-4382694
    Terima kasih

    ReplyDelete
  5. Assalamualaiku..
    Saya Muhammad Irfan ahli persatuan Kejuruteraan Elektrik UTM.Saya ingin meminta bantuan dari pihak tuan untuk mendapatkan nombor telefon stesen janakuasa ini dan bagaimana prosedur untuk pihak persatuan saya membuat lawatan ke stesen janakuasa ini dan degan siapakah yang saya boleh berhubung untuk keterangan lanjut??emailakan ke :ifannuaim28@gmail.com.

    ReplyDelete
  6. boleh saya dapatkan alamat dan num telefon stesen janakuasa ini ?

    tsunaika@gmail.com

    ReplyDelete